Magnus funderar

I går när jag kom hem ifrån jobbet så var jag stel och hade ont i ryggen. Jag bad då Lennart att massera mig. Han tog i ganska hårt och jag åbäkade mig och gnällde, sa typ AJ;AJ;AJ......... hela tiden. Magnus som står bredvid och tittar på, tittar då på Lennart och säger PAPPA SNÄLL samtidigt som han ser lite orolig ut. Jag försöker att förklara att pappa bara hjälper mig och det är ingen fara. Lennart fortsätter och jag säger fortfarande AJ....... Magnus undrar ännu en gång om PAPPA VERKLIGEN ÄR SNÄLL. När vi är klara får Magnus också massera lite och sen blev allt bra även min onda rygg.
Magnus avslutar det hela med att konstatera att PAPPA OCH MAMMA ÄR SNÄLLA.

Kommentarer
Postat av: Ola

PAPPA OCH MAMMA ÄR SNÄLLA. Men lite lata på att blogga. Det är faktiskt snart 3 månader sedan sist, d.v.s. ett fjärdedels år.

Passar på att tipsa om om 2 websidor med gratis småspel som jag hittat.



http://www.gametop.com/download-free-games/



http://www.myplaycity.com

2010-10-31 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0